355.

27.12.2013. Piektdiena.

Šodien saņēmu vēstuli no Vācijas, uz kuras rotājās vēl nekad neredzēts zīmogs “sūtījums saņemts mitrā veidā”. Ir bijuši visādi zīmogi – tie, kas vēsta, ka saņemts atvērtā veidā, bojāts; ka ceļojis uz Latviju caur Koreju vairākas nedēļas. Laikam Vācijā lietus, sniegs diezin vai. Svētku kartiņas apsveikumu bija grūtāk izņemt no aploksnes un pirmās rindiņas atstājušas nospiedumus uz pretējās puses, bet nekas nav izplūdis.

ImageDraugiem.lv izaicinoši apliecināja, ka zina, ko es darīju 2013.gadā! Nu, labi, ir saskaitīts, statistikā norādīts, ka esmu pievienojusi 4195 bildes, 1391 cilvēki skatījuši manu profilu. Dīvaini konstatēt, kuri ir tie mani vistuvākie draugi, kuriem patīk tas pats, kas man; kura ir bijusi mana populārākā bilde. Tādi nieki, ar kuriem patiesībā nezini, ko iesākt. Izlēmu pārāk neiedziļināties, jo tas nav svarīgākais. Nepavisam. Par virtualitāti nozīmīgāka ir reālā dzīve.

Šodien man trakas pūces dienas režīms – vakar gāju gulēt 7:00, mammas telefonzvans mani pamodināja šodien pēc 12-iem. Vāļājos, mīlinājos un karoju ar kaķi, līdz pēc 14-iem saķemmēju matus, saģērbos, iznesu miskasti un apņēmīgi devos uz skolu pie bungu seta. (Nē, vēl ēdiena neprasījās, dzēru daudz ūdeni.)

  • Spēlēju centīgi 2 stundas. Koordinācijas treniņš, sōliņi. Nosvīdu, dupsis sāp, bet dīvaini, ka rokas nē, kaut gan spēlēju arī ar smagākajiem kociņiem. Labi pastrādāts!

Pēc pārgalvīgām brokastīm ap plkst.18-iem, kad pārforsēju ar balzamiko mērci un milzu kafijkrūzi, sāku skatīties jauku filmu pa “Silver Baltic”. Kvalitatīva, neredzēta, drosmīga aktierspēle, atklāti kadri, brīva domāšana. Izrādās, ka tā ir kanādiešu 2012.gada filma “Take this waltz“. Patīkama angļu valoda…dīvainas pārdomas, pēcgarša noskatoties. Gribu redzēt sākumu, bet Lattelecom vēl nepiedāvā šo iespēju. Jāpagaida.

Skatos nākošo trako filmu. Dīvains un ikdienišķs sižets reizē… Atkal!

Komentēt